Czy udostępniacie bazę produktową w postaci plików XML lub CXV?
Jak najbardziej. Pliki można pobrać z naszej platformy internetowej b2b.stewiarnia.pl po zalogowaniu się i wejściu w zakładkę Integracja.
Czy mogę zintegrować swój sklep z Waszą platformą?
Jest to możliwe, jeżeli Twój sklep jest postawiony na jednej z platform wymienionych w bloku poniżej. Dzięki integracji można pobrać wszystkie udostępniane przez nas produkty i dodać je do sklepu internetowego w ciągu zaledwie kilku minut. Dodane produkty można w każdej chwili edytować i zmienić im opis lub nazwę. Integracja umożliwia pobranie wszystkich zdjęć, opisów, cen i stany magazynowe, a także ich bieżącą aktualizację minimalizując ryzyko, że sprzedasz produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie. Aby dokonać integracji trzeba wygenerować klucz, który można pobrać z naszej platformy internetowej b2b.stewiarnia.pl po zalogowaniu się i wejściu w zakładkę Integracja. Klucz należy wkleić w odpowiednie okno w Twoim sklepie internetowym.
Czy udostępniacie jakieś materiały promocyjne swoich produktów?
Po zalogowaniu na b2b.stewiarnia.pl w zakładce Integracje jest umieszczony link do folderu z wieloma banerami z naszymi produktami.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowo zamówienia złożone do godz. 11.00 wysyłamy tego samego dnia.
Czy będę miał swojego opiekuna, który zapewni mi wsparcie na początku współpracy?
Jak najbardziej. Przydzielimy Ci Twojego opiekuna, który udzieli Ci odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania, a także będzie zajmował się Tobą już po rozwinięciu współpracy.
Allegro uzależnia nadanie tytułu Super Sprzedawcy m.in. od ilości wpisanych listów przewozowych. W jaki sposób mogę otrzymywać te numery?
Jeżeli zgłosisz taką potrzebę swojemu opiekunowi, zasubskrybujemy Ci raport z numerami listów przewozowych przypisanymi do Twoich zamówień, który będzie przychodził do Ciebie codziennie o ustalonej z Tobą godzinie.
Czy obsługujecie zamówienia w ramach Allegro Smart?
Tak, zdajemy sobie sprawę jak bardzo ta usługa wpływa na poziom sprzedaży i jak najbardziej wysyłamy nasze paczki w tym systemie paczkomatem.
Czy muszę każde zamówienie ręcznie wprowadzać na platformę B2B?
Nie przyjmujemy zamówień mailowo, ani telefonicznie. Wszystkie zamówienia muszą zostać złożone przez naszą platformę B2B. Ale nie ma konieczności żmudnego wprowadzania zamówienia produkt po produkcie. Wystarczy, że w odpowiednie pole wkleisz EANy i ilość zamawianych sztuk skopiowane z zamówienia klienta i całe zamówienie, jednym kliknięciem, zostanie zaimportowane do koszyka. Możesz także wygenerować ze swojego systemu zamówienie w pliku csv i zaimportować je korzystając z funkcji „Import koszyka
Jak często wprowadzacie nowości?
Stale rozszerzamy nasz asortyment, nowości w ofercie to nasze oczko w głowie. Staramy się, aby co miesiąc mieć w naszej ofercie kilkadziesiąt nowości.
Czy klient będzie wiedział, skąd została wysłana przesyłka dropshippingowa?
Zapewniamy anonimowość przesyłki — paczka jest zaklejona taśmą naszego magazynu (firma zewnętrzna), nie wkładamy do środka żadnych dokumentów. Paragon lub faktura dla Twojego klient wychodzi od Ciebie mailem.
Czy istnieje możliwość, aby włożyć do paczki moją ulotkę?
Tak, jest taka możliwość. Ulotki muszą zostać dostarczone do naszego magazynu oraz dodane do naszego systemu. Składając zamówienie, można zaznaczyć, że dana ulotka ma zostać dołączona do paczki.
Czy przyjmujecie zwroty?
Przyjmujemy zwroty nieodebranych paczek i, oczywiście, uwzględniamy reklamacje.
Z jakich kurierów korzystacie?
Współpracujemy z kurierem InPost, UPS i paczkomatami InPost.
Czy możliwe są przesyłki pobraniowe w dropshippingu?
Niestety, nie obsługujemy przesyłek pobraniowych.
Czy możliwe są faktury zbiorcze w dropshippingu?
Tak, jeżeli klient wyrazi takie życzenie możemy wystawiać faktury zbiorcze raz na tydzień.
Jakie są warunki płatności?
Termin płatności wynosi 3 dni, przy czym może być tylko jedna nieopłacona faktura.
Czy akceptujecie współpracę z osobami fizycznymi w ramach dropshippingu?
Tak, ale pamiętaj, że Twoje miesięczne przychody nie mogą być wyższe niż 50% minimalnego wynagrodzenia brutto, a w rocznym PIT musisz rozliczyć podatek dochodowy.
Sky-Shop.pl to oprogramowanie działające jako platforma do prowadzenia sklepów internetowych, sprzedaży na Allegro/eBay oraz dropshippingu. Oprogramowanie Sky-Shop znalazło się na podium w prestiżowym konkursie „Ekomersy 2016″ w kategorii na najlepszą platformę sklepową w Polsce. To wyróżnienie jest przyznawane przez konsumentów i ekspertów z całej Polski i stanowi najlepsze potwierdzenie jakości tego oprogramowania.
Sky-Shop posiada wszystkie potrzebne integracje, które są potrzebne do prowadzenia sklepu internetowego. Znajdziesz tu integracje z porównywarkami cen, kurierami, Allegro, systemami płatności, systemami księgowymi czy systemami ERP. Wszystko w cenie abonamentu. Jeżeli Twój sklep jest postawiony na tej platformie masz możliwość bieżącej synchronizacji (do 8 razy na dobę) wszystkich danych produktowych: zdjęć, opisów, cen i stanów magazynowych, nie musisz aktualizować pliku XML z produktami ręcznie!
RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania sklepów internetowych oparta na modelu SaaS. Oznacza to, że sklepy nie wymagają instalacji na własnym serwerze, a funkcjonalności są dodawane i aktualizowane na bieżąco w ramach opłaconego co miesiąc abonamentu. RedCart do końca 2019 uruchomił ponad 40 000 sklepów. Przez ponad 10 lat działalności nawet kilka tysięcy przedsiębiorców z różnych sektorów skorzystało z oferowanych przez nich rozwiązań. Sklep internetowy założony na platformie RedCart to m.in.:
- 14-dniowy bezpłatny okres próbny z kompletem wszystkich funkcjonalności do przetestowania,
- pomoc techniczna, support oraz onboarding online,
- dostęp do ponad 450 wbudowanych narzędzi,
- bezpłatne integracje z prawie 400 hurtowniami z wielu branż — system integracji samodzielnie pobiera dane i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny,
- opcja sprzedaży produktów w modelu dropshipping,
- konta i usprawnienia dla pracowników,
- integracje z kurierami i płatnościami online,
- możliwość sprzedaży wielokanałowej poza e-sklepem,
- wsparcie dla sprzedaży zagranicznej,
- rozszerzone raporty sprzedaży, Klientów i produktów,
- dostosowanie do zmian w normach prawnych po stronie RedCart,
- stale rozbudowywane i dodawane funkcjonalności.